Argh!! Rindu ~~~~


\\Assalamualaikum// (today rasa nak guna aku, kau) . .. we, Aku rindu korang!!!, Fiza, Mimi :'( .. Aku nak cuti tapi aku na cuti nen korang ..huhuh.. tp ta bley la... hurm.. ta pela .... nasib baik ary rabu nanti amik duit.. bole kita amik gambar cecama en?? en?? hurm.. aku ingat dekat perangai korang yg Sentiasa buat Aku gelak, marah, malu, nangis(yeke??) ... kalau salah sorang marah, mesti kite semua pon marah kan?? aha...

I still remember the moment...

Fiza -- Tinggi , tapi lagi muda dari aku.. dia punya perangai macam budak2.. kalau die gelak mesti aku pun gelak.. aha..

Mimi -- Ni pun sama gak Fiza.. lebih kurang je.. anyway.. kita semua pengawas kan..

Na tgk gambar mereka mereka tuh??? tade yang menarik, so tunggu je lah ari rabu nih ;)
Aku still ingat diaorang punye kata2 yang buat aku gelak .. hahhaa lawak seyh dgn reaksi muka dia org.. InsyaAllah, ari rabu nanti aku tunjuk video ;)

"We, pemilik buku ni siapa?? Oh, suzana .. eh suzananiketim"

Aku pun ta pasti dari mana datang nye perkataan 'niketim' tuh haha .. yang pastinya tu ayat dari Fiza.. pastu dia orag main reka2 jep.. Amiral Natasya lah.. Arsyadtooook.. hahaa.. babeng gaga =='

Yang mimi pulak, kalau die ckp je.. aku ngan afiza sepakat untuk buat muka pelik.. mmg kita org x faham apa dia ckp.. sabor je lah mimi... Mimi ni ada ayam namanya rembo aha... ikut upin ipin lah tu.. dengar khabar dari mimi, setiap kali dia na gi sekolah je.. rembo kejar die.. ala.. bukan orang tgk pon.. rumah die kan kat meru,, tapi rumah nenek die kat Taman cempakasari.. so senang la die nak sekolah situ.. aha...

Wah.. kita org tergelak kalau tgk sorang budak PPKI nih.. die lawak orh.. dia cina.. Dia kalau dengar lagu atau nak lari je mesti tutup telinga.. aha.. hari tu kat padang orang lari pon dia ikut..

Whateverlah,.. Aku dah x sabar nak tunggu ary rabu amik 100 ringgit nanti.. kau ade?? aha,.. gurau je.. nanti aku cerita .. bye...

p/s : x sabar nak jenguk blog Nabila Medan

Tiada ulasan: