Novel saya Y_Y

L/Myungsoo In IdolStarAthleticsChampionship (Men Archery) :)

Assalamualaikum, Hello :xx Tadikan TK tengok mailbox TK. TK nampakkan, ada PTS bagi maklumbalas. Hm novel tu dah lama tapi baru sekarang nak balas -_- . Lepastu maklum balasnya menghampakan pula tu. Dia balas "Maaf saudari Nur Athirah, untuk pengetahuan saudari, pihak kami sudah tidak menerima sebarang Proposal mulai awal tahun ini. saudari hendaklah menghantar Manuskrip untuk mendapat kelulusan kami...." bla bla bla U_U . Geramnya. Kenapa tak cakap awal-2 . Hushh. Nasib baik ada buat novel baru (spare) . 

Tapi tajuk + Sinopsis + Jalan cerita tak boleh bagi tahu lagi. kekeke alamak macam dah terkenal lah pula :P hehe. Saje je mana tahu tak sempat habiskan. Kecoh satu blog tapi takde penghabisan. Tak guna lah kalau macam tu :O . Tapi memang geram. Apapun sepatutnya balas lah awal-2. Ergh dahlah tak cakap 'Maaf kerana balas lambat'. Buat orang tertunggu je. 

Apa-apa pun Novel TK yang baru ni TK berazam nak habiskan juga tahun ni. Insyaallah. Korang wish me luck ya!~ Kamsahamnida :) . Annyeong~

NotaKeyboard : Yah! Besok buat cupcake. Kumpulan 4, Hwaiting~ Jia Yo ~

Err, Saya bukan Pendoodle Pro :3

Tamat Menaip : 4:33P.M. , Ahad 6/10/2013 :)

Tiada ulasan: